Ajuts a la contractació en el mercat ordinari de treball per la integració de persones vulnerables

ERP
¿Qué es un ERP?
septiembre 26, 2018
Inspección de trabajo
Actuaciones extraordinarias de la inspección de trabajo
septiembre 29, 2018

Ajuts a la contractació en el mercat ordinari de treball per la integració de persones vulnerables

ajuts contractació discapacitats

Les persones i empreses que contracten treballadors amb discapacitat amb contracte indefinit a temps complet o a temps parcial, contracte temporal, contracte en pràctiques, contracte per a la formació o contracte d’interinatge es poden beneficiar d’una sèrie de bonificacions i beneficis.

El passat 13 d’agost es va publicar la resolució TSF/194/2018, a partir de la qual s’obre la convocatòria d’un ajut a la contractació adreçat a les empreses per a la contractació en el mercat ordinari de treball de persones amb discapacitat.

Qui es pot beneficiar d’aquest ajut?

L’ajut va dirigit a la contractació de persones amb discapacitat, de persones en situació o en risc d’exclusió procedents d’empreses d’inserció o de persones beneficiàries de la renda garantida de ciutadania, per a l’any 2018.

L’import de l’ajut és el 50% del SMI vigent. La quantia de l’ajut per un contracte de 12 mesos a jornada completa durant l’any 2018 s’estableix en 5.151 euros. En el cas que la durada sigui menor l’import de l’ajut s’ha d’ajustar proporcionalment a la durada del contracte. Per rebre aquest ajut, les empreses hauran de realitzar la contractació mínima de 6 mesos a jornada completa de persones amb discapacitat igual o superior al 33%.

  • Són beneficiàries d’aquests ajuts les empreses del mercat de treball ordinari (persona física o jurídica amb excepció de les empreses de treball temporal) amb establiment operatiu a Catalunya.
  • Podeu tramitar la sol·licitud a través de:

http://treball.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Ajuts_contractacio_mercat_ordinari_treball_persones_amb_discapacitat

  • El termini de presentació està obert des del 3 de setembre i acaba l’11 d’octubre de 2018.

2018_09_ajuts_contractacio

Per més informació sobre aquesta ajuda o altres qüestions relacionades poden comptar amb el suport de Centre Gestor Lleida. La nostra experiència contrastada gestionant a autònoms i pimes sobre matèries fiscals ens avala.

Busquem la millor solució pel seu cas concret sense cap tipus de cost ni compromís, truqui’ns al 973 279 700 o contacteu-nos a través del correu electrònic lleida@centregestor.es.

Pot apropar-se a les nostres oficines al centre de Lleida i Tremp. Per a més informació pot visitar la nostra pàgina web http://www.centregestor.es.

Centre Gestor

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

0
Connecting
Please wait...
Envía tu mensaje.

Lo sentimos, no estamos disponibles ahora. Deja un mensaje y nos comunicaremos contigo lo antes posible.

* Nombre
* Correo electrónico
* Mensaje
Teléfono
Chatea con nosotros

¿Tienes alguna duda? Ponte en contacto con nosotros.

* Nombre.
* Correo electrónico.
* Descripción de la consulta que deseas que atendamos.
Teléfono
Chatea con nosotros
Feedback

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?